Wednesday, January 04, 2006

Idézetmánia rulzik

Karmaimba kaparintottam egy idézetes könyvet. Konkrétan én vettem, és később apámnak adtam karácsonyra. És nagyon. De tényleg tökre. Szóval most jöjjenek.


Amit akár én is mondhatam volna, és felvillanyozott, hogy mások is gondoltak rá:
..két hónap alatt több barátot szerezhetsz, ha őszintén érdeklődsz mások iránt, mint két év alatt, ha arra törekszel, hogy mások érdeklődjenek irántad.
/Dale Carnegie/

Mi lehet kellemesebb, mint egy olyan barát, akivel úgy mersz beszélgetni, mint önmagaddal?
/Seneca/

Boldog és bölcs, aki ezzel ébred: ma jobb akarok lenni, mint tegnap voltam.
/Fénelon/

Ismerni a jót könnyebb, mint követni..
/Kölcsey Ferenc/

Amit tapasztalsz, érzesz és tanulsz, évmilliókra lesz tulajdonod.
/Madách Imre/

Nem értek egyet azzal, amit mondasz, de életem végéig harcolni fogok azért, hogy mondhasd.
/Voltaire/

Dimidium facti qui coepit habet: separe aude.
Bátor kezdet fél diadal! Kezdj hát bele bölcsen!
/Horatius/

Hasznos életvezetési tanácsok, amikre én is rájöhettem, és valószínűleg egy idő után rá is jöttem volna:
Don’t ever take a fence down until you know why it was put up.
Soha ne rombolj le kerítést addig, míg ki nem deríted, miért emelték!
/Robert Frost/


Et semel emissum volat irrevocabile verbum.
Szót, ha kiszállt egyszer, nem hívhatsz már soha vissza.
/Horatius/

Ha nem tanulsz a hibáidból, felesleges elkövetned őket.
/Ismeretlen/

Find out what you like doing best and get someone to pay for doing it.
Találd ki, mit szeretsz a legjobban csinálni, és keress valakit, aki fizet érte.
/Katherine Whitehorn/

Nobody really cares if you’re miserable, so you might as well be happy.
Senkit nem érdekel, szenvedsz-e, úgyhogy akár boldog is lehetsz.
/Cynthia Nelms/

Don’t do for others what you wouldn’t think of asking them to do for you.
Ne tégy felebarátodért semmi olyasmit, amit nem kérnél tőle, hogy tegyen meg érted.
/Josh Billings/

It does not do to leave a dragon out of your calculations, if you live near him.
Nem helyes, ha az ember kihagyja a sárkányt a számításaiból, ha egyszer a közelében lakik.
/J.R.R. Tolkien/

Ha hibát követtél el, ne szégyelld jóvátenni.
/Elias Canetti/

Fejet hajtok a következők megfogalmazói előtt/nagy és vicces igazságok:
People will occasionally stumble over the truth, but most of the time they will pick themselves up and continue on.
Az emberek néha belebotlanak az igazságba, de legtöbbször feltápászkodnak és továbbmennek.
/Winston Churchill/

An honest politician is one who when he is bought will stay bought.
A becsületes politikus olyan, hogyha egyszer megveszik, akkor meg van véve.
/Simon Cameron/

Originality does not consist in saying what no one has ever said before, but in saying exactly what you think yourself.
Az eredetiség nem azt jelenti, hogy olyat mondunk, amit még senki nem mondott előttünk, hanem hogy pontosan azt mondjuk, amit mi magunk gondolunk.
/James Stephens/

A successful person is one who can lay a firm foundation with the bricks that others throw at him or her.
Sikeres ember az, aki szilárd alapot tud építeni azokból a kövekből, amelyeket mások hajigálnak rá.
/David Brinkley/

I beg your pardon, I didn’t recognize you – I’ve changed a lot.
Elnézést, nem ismertem meg – nagyon megváltoztam.
/Oscar Wilde/

Most of what matters in your life takes place in your abscence.
A legtöbb fontos dolog az életünkben a távollétünkben történik.
/Salman Rushdie/

..a magányra nem az ellenségei ítélik az embert, hanem a barátai.
/Kundera/

1 comment:

onlineepisode said...

Thanks for the post!!