Sunday, March 19, 2006

Fekete karmok

Ülök itt magassarkú csizmában, farmerdzsekiben, frissen mázolt fekete körmökkel, üvölt a winampban a Nickelback, a System of a Down, a Marilyn Manson meg a Moonspell és néha egy-egy szolidabb szám, mint a She is my sin a Nightwishtől. Sőt, ma már meghallgattam a Dragostea din tei című remek román diszkószámot is, csak sajnos nem tudtam rá táncolni, mert épp akkor festettem a körmöm.
Szeretek táncolni, és ez már biztos. Tökmindegy, mire. Teljesen lényegtelen. Bármi megteszi, ha semmi nincs, még magamtól is táncolok.
Ruslana.. pill.. mindjárt re...

..A f*szért raktam be ezt a számot a winampba. Festhetek újra.
De kurva jó.

Mintha nem is itt lennék már. Nyár van már, Balaton van, meg ZP, meg pasi, az is van, és tánc van, és egész napi döglés van, és Városliget van, és fűben kergetőzés van, és PeCsa van, és hippülés van, és akarok egy motort.
Kicsit aggaszt, hogy mire lehetne motorom, lehet, hogy már nem lehet..
Az nem lehet, hogy én ne motorozzak.

Najó. Ez nem a legalkalmasabb időpont a blogolásra.


Apám biciklijét ellopták.
Aztán elkezdte használni az enyémet.
Azt is ellopták.
Most vett egy kocsit.

No comments: