Friday, June 01, 2007

Érettségi eredmény no.1

Megvan a nemhivatalos írásbeli eredmény. Nem azért nemhivatalos, mert nem biztos, hanem mert hivatalosan még nem láttuk.. 88%, amire eggyel kevesebb, mint maximum pontot kapnék. Az én értékelésemben ez az "elég jó" kategória. Maxpontos érvelő, maxpontos reflektálás egy korjelenségre. Művet elemezni meg nem tudok, de én amúgy is inkább olvasni szeretem őket.
Ahhoz, hogy a szóbelivel 90%-ra húzzam fel az eredményt, az 50-ből 47 pontot kell elérnem. Ehhez képest még egy tételt sem raktam össze, és van olyan, amihez anyagom sincs. (Hosszú lesz a hétvége.) De nem gáz. A szokásos agyatlan meló-meló-meló-kitartás módszerrel minden menni fog.. A végén még fölvesznek az ELTÉ-re :)

Ezenkívül. Megpróbáltam meghívásossá tenni a blogot, aminek majd egy pár hónappal ezutáni projectben lesz szerepe, de egyelőre túl kevés az időm. Majd sz*rakodok vele az érettségi után. Azután meg egy nagyon odab*szós nyár vár rám. Görögország, edzőtábor (nyihíííí!), Siófok - Krisna-völgy, osztálykirándulás, gólyatábor (most már nem is tűnik olyan lehetetlennek), buli-pia-nők. Izé. Pasik. Lehet, hogy melózni is fogok egy-két napot, csak annyi elintéznivaló van még.. Iskolalátogatási.. bankkártya.. befizetések.. vásárlás.. váááháháháháááásáááárolnííííí!! Igen. Azt hiszem, ezt fogom a legjobban élvezni.

Úgy néz ki, előbb-utóbb ember lesz belőlem. Aztán még felnőtt is. Végre.

(A kamerás akcióm elakadt a háromnegyedénél. Nincs kamerám. Ógyász. És pókerezni se tudok.)

No comments: