Tuesday, June 12, 2007

2007. június 12. 14:00

Ma van a nagy nap.

Tegnap voltunk futni a Dunaparton, hogy helyrerázódjanak a fejemben a dolgok, aztán itthon is voltunk, ... átöltözni. Most mindjárt elkezdem átnézni a tételeket (irodalmat mind kidolgoztam, nyelvtanból felét.. will see). Akik már voltak, és k nagy mákom van, hogy nekem még ennyi időm volt, azt mondták, no para, jófejek a tanárok. Azért attól nem félek, hogy túl komolyan veszem. Úgyis nekem van igazam :)

És tök sokat várok magamtól. Azt, hogy fölvegyenek. Milyen lenne már msn-en kiírni, hogy Virág - 92% FÖLVETTEK!!!

Na ez még a jövő zenéje. Mikor derül ki egyáltalán az eredmény.. wáh.
És az a vicces, hogy utána még fizika érettségire, meg talán törire is tanulni fogok. A matekból nincs szóbeli - úgyhogy a matekot végleg elb*sztam. Igaz, semmire se kell nekem a matek pontszám, de az egómnak kellett volna az ötös.. És olyan hülyeségeket csesztem el..

Na mindegy. Ettől még élhetek értelmes életet. Asszem.

Útlevelem már van, nem dombornyomott bankkártyám még nincs, nemzetközi diákom sincs, és fehér szoknyám, és magas sarkú szandálom, és normális fejem, de az majd lesz, és...
Whatever. Tegnap volt a Fényhozó szülinapja. Jókor bmeg. Pedig talán tettem volna egy békéscsabai túrát, felkutatni a kutatnivalókat. Most van egy éve, hogy nem láttam, hogy elment Németországba, ahonnan aztán kifosztva jött haza, és igen, ő is Peter Gabrielt hallgatott, ... úgyhogy jól összefolytak a dolgok. Quimbyt azóta sem hallgatok túl gyakran, mert túl élénken eszembe jut ő, és mindig nagyon hiányzik. Pedig azt se tudom, hogy nézhet most ki, nem is láttam, csak 7-8 alkalommal, mindegy, hiszek az ilyen dolgokban.

Miért pont most írtam erről.. lol. Ja persze. Szülinap. Mindegy. Tanulok.

No comments: