Friday, June 29, 2007

Bevezetés

A következő postban egy novellajellegű mű lesz olvasható. Sokáig vívódtam, hogy föltegyem-e internetre - féltettem magamat, és féltettem a "művet" is. De ki akart jönni, és ahogy anyukám is mindig mondta: jobb, ha kijön, mint ha bennmarad. Föltettem először egy olyan helyre, ahová régebben a verseimet írtam Silkiir néven. Ez egy fantasy oldal, nem csodálom, ha leszólnak, mert amit írtam, nem oda való. Vagy mert szar. Nem tudom, még nem mertem megnézni a kritikákat.
Tulajdonképpen oda azért tettem föl, mert kritikát akartam, és azt elég jó minőségben lehet kapni a fenti oldalon. Ide azért teszem föl, mert ez az igazi helyszíne az én virtuális életemnek, és hogy ne lopják el. (Igen, ez talán kicsit nagyzolás, de lesz*rom.)

Néhány szó az írásról: nagyon kis részben valóságon, de főleg fikción alapul. Senki ne vegye magára, tuti nem róla szól. Tényleg. Na jó, lehet.. lehet álmodozni :)
Figyelem! Szexuális tartalmat tartalmaz, így, úgyhogy ne olvasd, ha már elmúltál 90.

Szóval a következő postban a mű.

No comments: