Friday, June 16, 2006

Listában

Hetente
- két könyv, amit elolvasok
- két buli, amin részt veszek
- 3 liter sör, amit megiszom
- háromszor két óra edzés, amin szétizzadom az agyamat
- átlag két blogbejegyzés, amit vagy megírok, vagy nem

Kétnaponta
- egy film, amit letöltök, amjd megnézem

Napi
-1 óra msn és ugyanannyi Fekete Özvegy (póker híján), néha átfedésben
- 0 óra tv, amit nem nézek
- 2 zuhany, amit élvezek

Háromnaponta
- 4 oldal napló, amit megírok

- meló meló meló (egyelőre csak tervben), ami kéne már, és regisztráltam is
- edzőtábor, amitől rettegek
- lovastábor, ami meg nem biztos
- krónikus pénzhiány, megszüntetendő
- kurva nagy meleg, az időjárásügyi minisztert le kéne váltani
- 4,4-es év végi átlag..

Ebből áll a nyaram egyelőre, és nem is olyan rossz ez így. Tavaly (igaz csak mikor már beindult a nyár) majdnem naponta buliztam és a leghosszabb olyan szakasz, amikor minden este a ZP-ben zúztam, 8 napig tartott.. És nem szakította meg ezt a zsámbéki lovastábor sem, ahonnan visszajöttünk Pestre asszem a Quimby kedvéért, amit akkor még nem szerettem, sőt, kifejezetten idegesítőnek találtam.

A pénzhiányon persze lehetne változtatni. Miért van az az érzésem, hogy a tőzsde pont olyan, mint a póker?

No comments: