Sunday, August 05, 2007

Gorogorszag

Na lassuk, mit tudok kihozni magambol 7 perc alatt, angol (gorog) billentyuzeten..
Voltunk a Meteoraknal. Csinaltam egy skiccet rola, de inkabb nem mutogatom nagyon, ha nem muszaj. Aztan. Irtam kepeslapokat, majd meglassatok. Ma ejfelkor Athenba megyunk, ahova 5 es fel ora a vonatut, de bizzztos jo lesz.. (Annyira rossz nekem.)
Most itt vihar van, es mivel a csatornarendszer szar egesz Nei Poriban, hompolyog a viz az utcakon.. Imadom. Csak olyan hideg ne lenne. (Azert a seggem leegett, en vagyok a pirosseggu pavian. Wtf.)

A jovo nyar fix programjai: Kapolcs, Tardos. A tobbit majd will see.

Persze msn-en senki nincs font, es folyamatosan beugral a kepbe egy gorog hibauzenet. Hrr.

Szivesen lennek vagy lettem volna Kapolcson, de azert megvoltak itt is a nagy talalkozasok. Orange submarine, Szozat, Kossuth dalok a tenger kozepen kornyikalva.. :) Ingazas is volt, meg testetlentelenites, meg.. Na majd.

Irok sok naplot. Kicsit egeszsegtelen a tarsasag. De volt mar rosszabb is.

2 comments:

Anonymous said...

"Kicsit egeszsegtelen a tarsasag. De volt mar rosszabb is"

Kedves...nc

Azt hiszem egy ideig nem nézegetem ezt az oldalt.

Ha majd igen az azt jelenti kerestél.

Anonymous said...

Úgy csinálsz, mintha új lenne neked a dolog. Szíved joga.