Friday, August 10, 2007

Esőtáncos

..és én itt ülök és írok ahelyett, hogy az esőben rohangálnék.. Na majd mindjárt. Fölfedezem kicsit a Ferencvárost, mert itt lakom, és nem ismerek elég jó helyet. Pedig vannak.
Egyszer valahol azt olvastam, a Terézvárosban sok a templom, a Ferencvárosban meg a kocsma.. Van benne valami.

Ma Sállal találkoztam (aki mostantól Raszta), Mozaikban ismerkedtem pincérekkel, ettünk-ittunk, aztán "három hatost dobtunk", és most itt vagyok.

Nyitott vagyok és szabad, és tisztának érzem magam és az életemet. A Girl-t dúdolgatom, a Let it be-n sírok (mert érzem, mennyire igaz), papucsban, miniszoknyában és Művészetek Völgye feliratú pólóban császkálok a városban, egyedül vagy valaki mással, esőben vagy napsütésben, barnán, erősen, szeretetben. Jó nekem. És kívánom mindenki másnak is, hogy jó legyen nekik.

No comments: