Tuesday, April 11, 2006

Csapcsap

Csapongok.
Csak rágondolok, hogy most rögtön fogom az összes eddigi irodalom tankönyvemet, és felírom az összes tanult írót/költőt, és összefut a rutinmunkageneráló-szervecskémben a nyál, és gonoszul dörzsölgetem a tenyerem, hogy ehhhehehe, igen, ettől mindenki más halálra rémülne (Sál barátja talán nem, ő is ilyen kis rendszerezőgizda). Imádok rendszerezni, jujjuj.
De emellett lehet, hogy most rendet rakok inkább. Így este.
Vagy összefoglalót írok az életemről, most.
Esetleg matekot gyakorlok, mert az is rutinmunka, és azt imádom. Amellett hasznos.
Ma már írtam – juj, meg kéne írni a levelet a kistanárnéninek, hogy holnap nem lesz kávéházas előadás..
Szóval ma már írtam vázlatot az előbbihez. Azért csak vázlatot, mert egyrészt a többihez nincs ihletem, másrészt túl érdekes a Bűn és Bűnhődés. Rég kötött le ennyire könyv. Jobban tetszik, mint a Harry Potter összes együtt. Persze lehet, hogy anno jobban tetszettek (első olvasáskor), mint most emez, de.. ez engem már nem érdekel, mert most most van.

A húsvéti kaktusszal nagyobb sikereket érek el, mint a karácsonyival. Talán mert karácsonykor nálunk excessive fűtés van, és aszály, kb. Most nem annyira, de legalábbis kintről jön be valami kis pára, meg nyomatom is nekik rendesen a spriccelőset.
Jut is eszembe.. olvastam a nagyon bölcs virággondozó könyvemben (ilyet írni kéne hozzám is), hogy kavicsos tálca. Az olyan tálca, amin sok kavics van, és ezenkívül megfelelő mennyiségű víz is, és ha erre a mesterségre rápasszintjuk a növényt, cserepestül, akkor jól párolog, és a növénynek meg jól jó lesz.

Tudtátok, hogy az Osztrák-Magyar Monarchia angolul Austro-Hungarian Empire?

Gondoltam, nincs most közelebb kavics, mint a tengerimalacnak rendszeresített macskaalom, ezért fogtam egy kilócskát, és meglocsoltam vízzel.
Elolvadt.
Ezért nincs kavicsos tálcám.

De az is lehet, ..
Milyen hülye ige már a kilinkelni?
Linkeljél ki.
Lol.

Tök finom az ánizsot szétrágni. Meg az édesköményet. Fura, mert pl. a mentalevél nem finom.

Na csinálom ezt az irodalomlistázós mókát. Wehhehe.

No comments: