Friday, March 20, 2009

Felhívás

Aki megszerzi nekem és eljuttatja hozzám bármilyen úton-módon a Grey's anatomy című sorozat első három évadját német szinkronnal, annak
a) egy évig ingyen és bérmentve megírom az összes angol leckéjét
b) egy évig minden hónapban sütök neki egy általa kiválasztott fajta tortát
c) ..vagy valami hasonló kaliberű, általa választott dolgot csinálok. Nyilván kulturált kereteken belül.

Hónapok óta próbálom letölteni, megvenni, megrendelni, találni egy magyar kiadású dvd-t, amin német szinkron is választható, és nagy szükségem lenne valami hangzóanyagra németül, ami segít a szövegértésben, átjön belőle néhány fordulat, esetleg szókincs stb. És a Grace klinikát kifejezetten szeretem, létezik németül, láttam az összes részt angolul (ezért akkor sem vesztem el a fonalat, ha hirtelen nem értek valamit), és mindenekelőtt: leköt. Ott tart a gép előtt, ellenben a nyelvvizsgafelkészítő-anyagokkal, amik unalmasak és nyomik és a hétköznapi életben használhatatlanok.

Szóval, ezért lennék nagyon hálás, ha valaki tudna ebben segíteni, mert úgy látszik, én túl nyomi vagyok hozzá.

Kis segítség: a német cím szintén Grey's anatomy, az évad pedig Staffel németül.

Igen, kedves ismerőseim, akik olvassátok ezt a blogot, ez nektek szól. :)

9 comments:

Anonymous said...

Ipi-apacs, egy-kettő-három, mailben fél órán belül kapod a linkeket, ahonnan töltheted a cuccot! ;) Aztán a részleteket megbeszéljük. Természetesen leszedni neked kell, de ha én is úgy kapom meg a fizetséget, hogy itt a liszt, a tojás, stb., akkor durci leszek. :D

Bárja klub lesz

WF said...

Szebb urak, állj! Szóval, hol is vannak a linkek? Egyik mailemen sincsenek.

Anonymous said...

Óóóó, az a freemail!
Hát itt:

http://serienfreaks.in/category/Greys_Anatomy/Greys_Anatomy_Staffel_1_3795.html

http://serienfreaks.in/category/Greys_Anatomy/Greys_Anatomy_Staffel_2_3796.html

http://serienfreaks.in/category/Greys_Anatomy/Greys_Anatomy_Staffel_3_3797.html

Üdv: Bár baszkul: jel

Anonymous said...

Előzőhöz: mindet kijelöl, copy-paste wordbe, aztán mehet a menet.

WF said...

Bajusz bár kell, de azért én megnézem, működik-e a menet, és ha igen, és már mindhárom évadot boldogan kuksolom, akkor megegyezhetünk a márciusi tortában :)

Mágia: verbális észter

Raine said...

Kérlek vedd le a rám mutató hivatkozást.

Köszi.

stranger in the city said...

(Hiányzik néha a mutató ujjad, a sok-sok lelkizés, a biztonságérzet, az öröm, hogy te meg fogsz érteni, és az öröm, hogy én úgyis meg foglak érteni.

Életem egyik legboldogabb időszaka voltál. Már csak elfelejtenem kéne. Meg téged elengednem lélekben teljesen. Ez az elengedés dolog sosem volt az erősségem.

Az utóbbi időben, ha utaltam erre, mindig úgy éreztem, hogy te kimenekülsz a beszélgetésből. Talán túlságosan rádöntöttem az érzéseim. Ma olvasgattam visszamenőleg a blogod és a szavaid eszembe juttattak egy s mást.)

Virág said...

Kedves idegen, aki talán mégsem vagy olyan idegen.. Annyira örülnék, ha tudnám, ki vagy. Mert amíg nem tudom, csak általánosságban tudok válaszolni. Például nem jellemző, hogy kimenekülnék beszélgetésekből - legalábbis az utóbbi időben biztosan nem. És az egyik legboldogabb időszakod? Ki vagy?

Szóval, légy szíves, tudasd velem a neved, mert így ezzel csak az agyamat húzod, de nem leszek szebb és okosabb tőle. Köszönöm.

WF said...

Közben megvan az elkövető.