Monday, May 21, 2007

Buzik

A tegnapi estét buzik társaságában töltöttem.

Na jó, kezdem elölről.. :)
Szóval sétáltunk Sállal, és végre dumáltunk. Ilyen régen nem volt. Kibeszéltünk mindenkit wehhehe.. A Margitsziget.. El is felejtettem, mennyire imádom a Margitsziget. Főleg este. Főleg nyáron. Beugrott, amikor tavaly vagy tavalyelőtt eleredt az eső, én meg azon frissiben elvillamosoztam oda, és "megfürödtem" az éneklő szökőkútban. Aztán szárítkoztam. És eső. És..
Most nem esett, csak mi sétáltunk. Néztük a Dunát és kielemeztük, hogy vajon ki, miért csinál (nem csinál) [ezt direkt senki nem érti] mit, és hogy jövök ehhez én.. Párkapcsolati elemzés, "spanyolviasz-kritika", felvázoltam az élethelyzetemet, ami marhára nem vicces, de valahol el kell kezdeni a kimászást belőle, ugye..
Így történt. Aztán.
Elmentünk.. valahova, felmentünk valakikhez, és innentől lásd első mondat. Volt egy nagyon-nagyon erotikus hangú srác, csak hát ugye.. Később masszázspartit rendeztek, én is. Valaki megnyalta a hasam, de sajnos esély sem volt arra, hogy "félre"értsem. Utána punnyadás volt, és eljöttem.

Színes este volt.

No comments: