Monday, October 16, 2006

Szeret

Nem akarom elveszíteni a fonalat. Idén érettségizem. Nem akarok lemaradni. Egy hétig beteg voltam, és feltorlódott minden. Aztán hétvégén csónakáztam, és még jobban feltorlódott. Nem akarok lemaradni. De hogy mit akarok, semmit nem számít ahhoz kéest, hogy mire vágyom. Mindegy, nem kezdem újra a bárcsak-szöveget.

Elmélet. Amikor két ember egymásba szeret, az egyik mindig jobban szereti a másikat, mint az őt. Az az egyik sokkal jobban ragaszkodik, sokkal többet foglalkozik a dologgal, és talán sokkal többet tesz is érte. Ez miért van?? Nem jó. Nem ideális. De legalább normális? Jó lenne, ha eséllyel várnék valakire, akivel ugyanannyira szeretjük egymást..
Eddig mindkét oldalon voltam, de a jobban szeretőn csak egyszer. Ott sem tudom, miért én szerettem jobban, így alakult. Lehet, hogy azért, mert nem szerethettem akárhogyan, akármikor. Ezért szerettem mindig, nagyon. És elég rosszul viesltem és elég rosszul játszottam ezt a szerepet.


Késő este van és megint túlvagyok egy sörözésen - meglepő.. A táncpróba halad a szalagavatómra. Sok lesz a meghívott :) Nem állítanám, hogy a táncnak sok köze lesz a keringőhöz, a ritmuson kívül. De .. na mindegy. A lényeg, hogy próbálom csinálni, amit muszáj, amellett, amit szeretek. És a muszájt is én választottam, és a további életem záloga is az, hogy mennyire fér be a muszáj a szeretem mellé. Úgyhogy tuszkolok, és le is fekszem aludni, hogy teljesíthessek.. És hogy ennél betegebb már ne legyek.
Kezdődő arcüreggyulladásból gyógyított ki az evezőstúra. Olyan sokat infráztam a tűz mellett éjszaka :D

No comments: